Veckans träning

Såhär såg/ser veckans träning ut!

Måndag:
Baila step, 40min. ()
CirkelStyrketräning, 20min. ()
Afrodans, 25min. ()

Tisdag:
Lätta intervaller med syster ()

Onsdag:

Morgonträning
Baila step, 40min. ()

Kvällsträning
Baila, 45min. ()

 

Torsdag:

Morgonträning

Morgonspring, 4,5km. ()

Styrketräning med min egen kroppsvikt:

Situps (vanliga), 12x 3 ()

Raka ben, upp&ner, 12x 3 ()

Planskan, 1min. ()

Triceps, 12x 3 ()

Kvällsträning

fotbollsträning med tjejerna, 

då jag kommer hålla ett specialpass med dem! ()


Fredag:
Styrka, 25min. ()
Boxmix special, 25min. (Hann inte med..)
Simning, 60min. ()

Lördag:
Funktionell träning, 25min. ()

Söndag:
Step styrka, 25min. ()


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0