25 juni

Hallå! hoppas ni haft en trevlig midsommar. det har iaf jag haft! vi hade bra väder hela helgen vilket är väldigt ovanligt, brukar vara regn eller molnigt på midsommar. men i år hade vi SOL, hur skönt som helst.
som ni ser lite längre ner så har jag lagt upp lite bilder från midsommar men kommer en till bildbomb därifrån någon annan dag då jag har lite bilder på systemkameran också:)
denna helg har jag sovit i en liten, väldigt liten säng och delat den med patric, så en bra sömn kan man ju säga att jag inte fått, men det har ändå varit en hur bra helg som helst:) jag fick egg-timern iaf! haha.. och så gjorde vi våra midsommar jordgubbar. mmmm! vi kom hem igår på eftermiddagen, stannade till i borlänge för att jag skulle köpa lite grejer till min telefon, sen var det bara raka spåret hem. när vi kom hem så handlade vi lite sen blev det kycklingspett och sallad med älskling! gottis. blev en liten promenad också.
 
NU sitter jag på jobbet, lugn dag idag känns det som. det spöregnade när jag gick till jobbet, det var väldigt roligt!? vad är det med vädret, får vi ingen finsommar eller..? stackars alla P&L-are som kommer få regn.. hehe! usch.. tur man inte ska dit då! nej nu ni ska jag ut och städa i lokalen efter helgen. ha en bra dag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0