20120103

halloj! jag har tagit jullov med morgonpromenaderna nu, men nästa vecka börjar jag igen. skönt att sova lite faktiskt. idag åkte jag till jobbet som vanligt till 11.00, blev pratstund med natalie om allt och inget. när hon gick hem så städade jag och fixade lite på gymmet. efter jobbet så tränade jag fotboll sen blev det att dansa lite baila med elin. fotbollsträningen gick väl hyfsat bra tycker jag, kunde gått bättre!! bailan gick också bra. (igår körde jag ett benpass på gymmet, mmm, träningsverk!!) efter bailan åkte jag och elin och handlade, ojoj, vad jag handlade! (själv hemma). när jag kom hem slängde jag mig in i duschen sen blev det yoghurt till kvällsis. nu ska jag lägga mig och sova. hoppas ni haft en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0