härliga onsdag.

hajhaj! idag är det 22 februari, denna månad har bara sprungit iväg.. imorse åt jag mammas goda hembakta bröd, yoghurt med flingor och solrosfrön och en kopp te:) efter frukosten gick jag hem till siv, sen promenerade jag till jobbet. idag blir det en lång dag på jobbet, efter jobbet blir det att stanna kvar och ha ett bailapass med fotbollstjejerna sen efter de passet har jag ett till bailapass med allmänheten. så full fart kan man säga att det kommer vara och lukta gott kommer jag ju då rakt inte göra efter två pass på raken.. yblaaw!
träningsverk har jag också efter gårdagens träningspass på gymmet, fintä!
ha en bra dag!
min frulle + yoghurten som jag redan hann äta upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0