GLAD PÅSK från funäsdalen!

hallååå! allt bra? med mig är det baaara bra, jag har det så himla bra här uppe i funäs. igår var vi i backen hela dagen, åkte snowboard och sedan åkte jag skoter med pappa upp på fjället. vi hade bra väder igår och idag har vi haft sådärbra. har vart lite mulet men även lite sol så det har inte vart dåligt alls.
idag åkte vi upp på fjället och höll till där hela dagen. jag satt på en bob upp på fjället bakom skotern. det var skitkul. när vi kom upp på fjället så gjorde vi oss en skön sittplats sedan rejsade pappa med mig när jag satt på boben bakom skotern. suuuperkul :) sen blev det att åka bob ner från fjället också och det var nästan roligare än att åka upp:) nu håller jag och bossan på att laga lite påskmat. så nu ska jag kila. ha en jättebra påsk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0