24 april.

hajhaj! idag innan jobbet så gick jag på stan en sväng, köpte lite nödvändiga grejer. sen var det dags för möte.
efter mötet så började jag städa här på gymmet, har just ätit och ska snart ut och fortsätta i receptionen med städningen. ikväll är det mage&rygg pass och afro! tjoho, ska bli spännande:))
efter träningen så ska jag öva den sista gång på bailapasset sen blir det att åka hem till nordanö för att betala räkningar (jag längtar verkligen..?) sen ska jag åka och handla lite, det är ganska tomt i kylskåpet.
sen ska jag inte göra nånting mer ska bara ta det lugnt i soffan med en tonfisksallad tror jag det blir.
Ha en bra dag!
hjärtamaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0