9 september - tokfredag

börjar dagen med att skjutsa lillasyster till skolan 8.30. (känns skönt att inte behöva ta sig dit!!) efter det blev det frulle, nu dunkar jag lite musik såhär på morgonkvisten. ska bege mig ut på en långpromenad idag solen skiner och det är nästan vindstilla ute, mysväder! ooh men ja justja idag är det "tokfredag" och jag har äntligen ledig helg, (säger tokfredag för jag är så sprallig och vill bara hoppa runt, haha tönt jag är!!) jobbade nämligen förra veckan och helgen, men NU ledig helg, yääy! ska ta vara på den här helgen för nästa helg är det jobb igen. och för att komma in på vad jag ska göra i helgen, (eller iaf imorgon), jag ska åka till valbo men jänny, vi ska kika runt lite på ikea. jag behöver nya täcken och kuddar i första hand, men det kommer nog bli lite annat också(a) nej nu ni, ska jag hoppa i andra kläder och ut på promenad. för att sen komma hem slänga i sig mat och sen vidare till jobbet och efter jobbet kanske ut på promenad med elin, om hon inte ska iväg på kräftskiva, vi får lase.
ha en bra tokfredag! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv;hehe a okej :)

Jo det är bra förutom att jag börjar bli sjuk tror jag :(

2011-09-09 @ 10:37:41
URL: http://cclarstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0