7 september.

idag så gick jag upp som vanligt vid 8-halv9 tiden och kollade på nyheter.. haha ja hm jag kanske börjar likna en tant, redan. till frukost så åt jag yoghurt och sportflingor eller vad dom heter. idag är det inte roligt väder, rikigt höstväder.. och idag kom pappa hem med en biiiil så nu behöver jag inte cykla överallt när det regnar, skööönt! men blir nog att ta cykeln idag ändå i detta väder, får se. nej nu ska jag väl köra lite styrka här hemma, innan det är dax för mat och sen ta sig till jobbet. vi får se vad jag gör efter jobbet, blir kanske att stanna kvar på gymmet och köra ett pass. och ihelgen ska jag kanske åka till gävle också! :) fårlase!
ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Hehe ^^

Hur är det med dej då? :)

2011-09-07 @ 14:14:38
URL: http://cclarstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0