20111011

tjeenaree! imorse skjutsade jag bossan till skolan, sen blev det en kissvända med elsa, sen frukost:) efter frukosten så blev det en långpromenix med elsa. när vi kommer in i skogen så hittar hon på en pinne som hon ville busa med, jag skulle kasta åt henne så skulle hon springa efter den. men helt plötsligt så stannar elsa och bara står och tittar på mig och jag står och säger "men kom nu elsa, hit osvosv", sen går hon helt plötsligt ut i skogen och så börjar hon gräva.. då ska hon gräva ner pinnen.. hm! så jag tog pinnen av henne så började vi busa igen. sen när vi kommit en bra bit så stannar hon igen.. och springer in i skogen igen och då springer hon rakt in i ett träd, stackarn.. (men det såg liiite kul ut:$ ) sen fortsätter vi att gå och elsa tar med sig pinnen en bit till sen lägger hon ifrån sig den:) det var iaf en himla skön promenad! solen sken och det var riktigt skönt ute. när jag kom hem så åt jag mat, sen gick jag hem till elsa en liten stund. men nu sitter jag på jobbet och ska snart ut och städa, det var någon som hade skrivit en lapp om att soptunnan inne i solariet behövdes bytas.. tror ni inte att jag ser det eller..? haha! trött på alla lappar! men iaf nu ska jag stääda. efter jobbet ska jag iväg på knatteskutt sen dansa sen iväg och dansa med elin inför passen som vi kommer att ha:)
Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0