20111004

hallååjaa! nu var det ett tag sen jag skrev, men har haft fullt upp, så har inte haft tid att skriva om min träning och allt sånt. men bara för att jag inte skriver om min träning så ska ni veta att jag tränar ändå. men just nu så är jag lite förskyld och tar det lite lugnare med träningen. idag ska jag faktiskt iväg och ha knatteskutt med barnen. idag har vi temat hinderbana. efter jobbet så ska jag kanske iväg till dansen med får se och efter det kanske åka och kikelura på hockey:) idag har jag suttit på akuten från klockan 8 på morgonen till 11.40. SKANDAL, så lång tid det tog! efter en så lång väntan så fick patric ett svar på kanske 2 minuter, sen "hejdå, tack för oss".. haha ja jo varsegod, fick ju väääääänta hur länge som helst. när jag kom hem tog jag en promenad med elsa sen stack jag till jobbet och nu är jag här. har städat och grejat lite ute i lokalen.. och vaad jag lääääängtar till på torsdag! nej nu ska jag torka lite och städa undan efter alla som springer med uteskor på springbandet så det blir helt geggigt där.. hm!
Ha en bra dag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0