22 november

hejsan, imorse ringde klockan 7.00 jag och putte gick upp ur sängen efter ett tag, vi gjorde frukost och kollade lite på tv, sen gick han hem för att sedan åka till skolan. jag låg kvar i soffan ett tag, slumrade till sen böt jag om för att ta en springtur. idag hade jag tunga morgonben, ujuj! efter att jag sprungit så blev det att tvätta sig sen byta om och ta sig till jobbet. nu sitter jag på jobbet, ska snart ut i gymmet och städa. efter gymmet blir det knatteskutt, idag har vi tema innebandy, efter innebandyn ska jag åka och dansa! det ska bli trevlans! :)
ha en toppendag! :D
bjuder på denna trevliga bild!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Sv: Yeey :D jag tror det kommer bli riktigt roligt på lördag faktiskt!

2011-11-23 @ 13:27:03
URL: http://natalieanderssons.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0