20111124

hopplahej, imorse var jag ut på en pw på 40 min. efter promenaden gjorde jag lite egen styka. usch jag har tappat min träning helt nu:( måste ta tag i den igen, verkligen! men efter min egen styka så gjorde jag iordning kyckling, sen gjorde jag iordning mig för att åka och jobba. nu sitter jag på jobbet och ska nu vila ner maten. efter de ska jag ut och städa och dona här på gymmet, snart är det helg och då måste man göra rent så gott man kan för efter helgen är det skitigt igen.. idag ska jag faktiskt ta mig en springtur på kvällen, jag springer bättre på kvällerna. jag kan fokusera mer då på vad jag ska göra. men innan springturen ska jag åka på öppethus tror jag:)
nä nu har jag skrivit tillräckligt. vi hörs senare ikväll kanske!? ha en bra dag!
bilder från en kryssning med johannorna i februari 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0