helgen som gått...

uss vad helgen har gått fort... inte kul! för vill inte tillbaka till skolan! jag har nog aldrig varit såhär skoltrött..

fredag: då åkte jag till säter och kollade på hockey. sen blev det att åka hem. när jag kom hem så kollade jag och putte på twilight (först), jag har varken sett ettan tvåan eller trean(a)
lördag: åkte till åsbo och åkte lite pulka med vickan, julia, axel, putte, palm, niklas osvosv.. efter pulkaåkning i åsbo så blev det att åka på kalas hos mattias som fyllde 20 år. GRATTIS!
när vi vart där så åkte vi till emil och kollade på handboll och spelade lite spel. åkte sen hem så kollade jag och putte på twilight igen, fast tvåan den här gången. skulle också åka iväg och hämta natha men hon hörde inte av sig för att det hade hänt något, så jag somnade till slut.
söndag: vaknade runt halv 12, (förvånad? ja..) gick ner och åt lite frukost sen tog jag mig en långpromenad i regnet som var.. ojojooj, vad jag höll på att ramla hela tiden, det var snooorhalt. när jag sen kom hem så skottade jag den tunga snön, vi hade fått en lite snövall in till gården. den fick jag skotta bort. svettig blev jag allt. efter att jag skottat oså, så har jag inte gjort så mycket bara tagit det lugnt. för imorgon är det ju skola igen..
justja jag kollade även på one tree hill, mums på det programmet!

min pappa tycker nämligen inte om one tree hill serien.. tråkig som han är :)
pappa: kollar ni på den där trä- serien?
jag: haha trä-serien?
bossan: trä?
p: ja..? tree hill
j & b: hahah knäpp du är pappa!
slänger in lite bilder på mig och min söta vän johanna:)













Kommentarer
Postat av: Anonym

naawut vad gullig du är stjärtbebisen:D<33

2011-01-19 @ 18:35:03
URL: http://johaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0