come with me

nu har jag precis kommit hem efter att ha vart med nathalie på hockey i fagersta. och ja, vad säger man, grattis avesta till vinsten!! bra jobbat. efter hockeyn så skjutsade jag hem nathalie.
nu sitter jag och små funderar på om jag ska skaffa mig ett gymkort.. njae, det är inte riktigt min grej. så imorgon ska kanske jag och min lillasyster köpa ett zumba träningspaket. där man får med 4 olika skivor med olika träningsnivårer och massa annat var med på det(y) måste ju kanske ta och komma i form till balen så jag kommer i en klänning(a) nu efter julen och allt så känner man sig lite svullen. fast jag försökt att inte stoppa i mig så mycket mat. men hemgjorda köttbullar är ju så himla goda, mammas köttbullar!
måste även börja träna lite mer inför kortvasan som jag ska åka i februari(y)
nu ska jag dansa lite, så blir det styrketräning på det.
ge mig sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0