17 augusti- skolstart...

... men inte för mig! tog ju studenten i våras:)
idag var jag ut på en låång promenad, började att gå 11.20, kom hem när klockan var 13.10. jag hade men mig elsa, när vi hade gått en vända så gick jag hem med henne sen gick jag ut i skogen för att jag skulle kolla om det fanns svamp, men kollade inte så nog. så jag tänkte att jag skulle kolla efter blåbär men jag var inge sugen på det eftersom jag vet världens bästa blåbärs-ställe och nu gick jag inte där. så påvägen hem gick jag till ett ställe där det finns vilda hallon och dom är så goda så fick med mig lite hallon hem iaf:)
nu ska jag fixa mat sen ta mig till jobbet, ikväll är det innebandy(y) skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0