perfekt väder!

idag är det 14 april och tiden bara springer iväg.. imorse åkte jag bil till skolan för att ha svenska nationella prov och ja det gick väl som det gick. hoppas iaf på ett godkänt betyg såklart. efter nationella provet så åkte jag, johanna, ewwe och emma ner på stan. johanna och ewwe skulle kika efter lite saker och emma skulle någon annanstans på stan. efter stan åkte jag, johanna och ewwe hem till johanna för att byta bil och göra nånting mer tror jag det var, men minns inte det just nu:) sen tog vi johannas bil till sala för att kolla efter en balklänning till henne. och ja, jag säger bara vi hittade ju dit till slut iaf och johanna hittade en klänning fast det var stängt, (vi fick gå in ändå).
när vi kom hem till avesta igen så åkte johanna och jag och gymmade. efter gymmet åkte vi hem till henne och och fixade lite sen skjutsade jag ner henne på stan igen.
när jag kom hem så stod det en ny bil på gården, pappa hade köpte en ny bil. wow vad förvånad jag är.. nej inte alls, vet inte hur många bilar vi haft. så det blev en tur i nya bilen. nu har jag ingenting för mig så ska väl ta och dansa ett pass zumba hade jag tänkt sen plugga lite.. imorgon har jag bara en lektion och det är dans, wiii vad kul. sen vill jag antingen till VALBO eller BORLÄNGE! men vill ha sällis dit för vill inte åka själv:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0