11 april, en ledig måndag

det är så skönt att ha en ledig måndag.. när jag vaknade imorse så var det mulet ute men nu skiner solen, så funderar på att gå ut och sätta mig i solen och kanske försöka få lite färg i ansiktet:)
jag har även marknadsfört vårat uf-företag, med vår utförsäljning som vi har.
igår (10 april) var jag ute nästan hela dagen och meckade med min bil, egentligen så skulle jag och johanna och gymma men av henne fick jag inget svar... så på eftermiddagen var jag med på fotbollsmatchen, fast jag inte tränat på två veckor.. och jag fick spela också. vi vann med 3-1, härligt tjejer!
efter matchen så skjutsade jag hem emelie sen blev det kycklingsallad med bossan och putte:)
en morgonbild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0