För dig som ska ta körkort


Denna skiva fick man köpa med om man skulle köpa aftonbladet:) så nu kan jag plugga lite extra!


10 oktober idag, ojoooj inte långt kvar nu!:)
idag har jag kikat på hockey med nathalie sen åkte jag med henne och handlade lite sen skjutsade dom hem mig. När jag kom hem så blev det lite god mat. Jag tvättade även lite sen blev det en promenad, usch det var lite kallt ute, och så fort man kommer ut så börjar det bli mörkt ute. När jag var ut och gick så kom en hund emot mig, den sprang och skällde och jag blev livrädd.. En stor hund kom springades emot mig jag trodde jag skulle dö!
Varför har inte hundäger sina hundar i koppel om de inte kan ha pli på dem, jag höll ju på att skita på mig när den där stora vovven kom emot mig. aja! skönt med en promenad var det iaf.

Nu ska jag gå ner och kolla på tv och bara ta det lugnt, för imorgon är det skolan och massa jobb att göra.
Och jag tänker inte sitta kvar i skolan till klockan 5 nån mer dag, iaf inte på en fredag:o
Men jag fick iaf beröm av lärarna!:)

Det kommer bilder från gårdagen snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0