5/3

idag vaknade jag runt 10. Låg kvar i sängen en liten stund sen gick jag upp och tog mig en tallrik fil, flingor och banan. Vid klockan 12 idag så ska jag och bossan gå hem till sivan. Vi ska äta god kyckling och nånting till, mums.
Jag vet inte om jag ska gå på fotbollsträningen idag för jag har ont i halsen och har lite ont i öronen.. Vi får se hur jag gör. Men om jag ska på träningen så måste jag gå hem, för pappa är och förbereder sina skidor inför vasaloppet så han har bilen. Han kommer hem sent på kvällen, typsikt.
Då känns det lite bättre att jag tar en powerwalk hem till sivan och en powerwalk hem efter att vi vart hos sivan. För då kanske jag inte blir lika sjuk som bossan har vart.. usch!
Det passar ju perfekt med en powerwalk med en klarblå himmel! Och idag ser det inte ut att blåsa lika mycket som det gjorde igår..

Snart är det slut på sportlovet också.. blääää! Lovet har gått så himla fort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0