21/2

idag vaknade jag vai 9-halv 10. Bosse och jag gick ner och gjorde frukost och så kikade vi på en film. Sen kom linda och då försökte vi att få igång ljudet på datan.. ljudet har förvunnit så det går inte att lyssna på musik.. typiskt. Sen vi halv 2 blev det dubbelpass, först afrodance sen core. Kändes riktigt bra. När jag kom hem så tog jag mig lite mat och kikade lite på tv. Sen gick jag ut och gick en sväng i kylan eftersom det redan var ljust ute. När jag kom hem la jag mig på värmegolvet vid tv och somnade.. Nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag nog gå över till älsklingen! Ha en bra söndagkväll..


åka tillbaka till thailand skulle inte vara helt fel..


Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

Hej:) tack för kommentaren! Gjorde en oplanerad bloggpaus men nu är jag tillbaka :)

svar på ditt inlägg kommer iaf här:

kul att du hittade lite liknande iaf :)

2010-02-22 @ 05:56:21
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0