8 december

idag har jag vart på praktik. det gick väl bra(y) efter att jag vart på praktik så bar det av till jobbet.. uss så jobbigt det var och så missade jag träningen också:( bu! men jag får öva lite här hemma. idag när jag var och städade så hände en liten olycka, såklart.. jag stod och diskade en jätteJÄTTEstor kastrull och så helt plötsligt så gick slangen sönder som jag diskade den med och såklart så hade jag på högsta värmen... vattnet bara sprutade över hela köket och jag brände mig på armen, det gjorde så jäkla ont, så just för tillfället så är jag lite röd om armen, hoppas bara att det inte blir några blåsor nu! man har iaf smörjt in med alovera (stavning?). nu ska jag snart åka och hämta bossan.. ett jäkla åkande måste jag säga. efter att jag hämtat henne så ska jag HEM och träna! det är ett måste jag kan snart vara någons köttbulle på julbordet tror jag, höhö!
ha en bra onsdagkväll:)

Kommentarer
Postat av: .....

töntit att säga att du är en köttbulle du är ju smal.. till skillanad från en annan som är mycket större än dej! tänk på de i andras omgivning :s

2010-12-11 @ 17:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0