usch dom är så dumma..

har inte fått ett ända getingstick på hela sommaren! wii.. men nu, jag sitter i sängen och ska kolla på lite gamla kort, så kommer en geting mot mig och jag smäller den mot fönstret, trodde att den flög ut. Men det gjorde den ju såklart inte, den hamnade helt plötsligt i mitt hår. Jag tyckte det kändes konstigt i håret så jag skulle fixa det lite och då kände jag något konstigt, och då hade en geting fastnat så skulle jag försöka få ut den ut håret och på något vis så fick jag tag på den mellan fingrarna.. aj jag blev svullen. Men tog en sockerbit på en gång så hoppas det går neråt:) haha..


svullnaden gick runt hela fingret.. hahah! fick lov nästan inte av ringen, men till slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0