090903

hejj. idag har jag varit i skolan, haft det lika kul som vanligt;) efter skolan blev det att åka ner på stan med johanna e en sväng sen åkte vi hem till mig och käka lite macka:) sen åkte vi på dansträning. Efter dansträningen så hade jag fotbollsträning i regnet:) efter att jag varit på fotbollen så tog jag moppen hem och hoppade in i duschen direkt när jag kom hem. Och sen blev det att kika lite på tv med mamma pappa  och bossan:) Nu ska jag snart om ett litetlitet tag gå och lägga mig i sängen och kolla på en film eller så blir det bara något tv program:)

godnatt!


jag&lillasyster


Kommentarer
Postat av: Sanna

söt bild =)



tack så jättemkt!

2009-09-03 @ 22:19:25
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0