Lördag, söndag måndag..

Tjollahopp:D nu har jag inte skrivit på några dagar.. så, det kommer kanske blir mycket text:P
Iaf, i lördags så var jag och badade i utsund med nathalie ewwe mathalia och johanna(y) efter ett tag så åkte jag till lillsjön med nathalie, senare kom johanna ewwe och mathilda dit också:) så lördagen blev sola och bada hela dagen:)
Söndag, jaa... då blev det att gå upp i tid och jobba, skulle till säter och sitta där och vakta på en tväling, i solen(y) var väldigt varmt:P När jag kom hem från säter så blev det fotbollsmatch... Sen stack jag och johanna och badade fort som tusingen:) sen ringde hanna mig, och då åkte vi med henne, dennis och wiklund till adams stuga och där var adam, laki, johan och emil:) vi badade tunna och i älven(y) :)
Måndag, jobba.. men nu börjar det närma sig sitt slut(a) himla skönt! efter jobbet idag så cyklade jag förbi vid simpa och sen cyklade han och jag vidare till johanna och väntade sedan där på henke bäcke dennis och wiklund:) när dom kom så cyklade vi till privat badet och badade sen bastade dom:)
Sådär en förkortning av alla som gjorts under dom här tre dagarna:)



Kommentarer
Postat av: johanna

det var myyyyyyys, föresten har vi umgått alla dagar nu senaste tiden ahaha. :*

2009-06-30 @ 12:16:48
URL: http://erikssonsliv.blogg.se/
Postat av: Shopalicious

Åh tack så mycket! Verkligen jättekul att du gillade det så mkt :D

2009-06-30 @ 13:45:06
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: E M M A

tackar tackar:D

2009-07-01 @ 17:06:38
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0