alltid lika kul...

...alltid lika kul med nya grejer. idag har jag vart i falun hela dagen, patric har opererat sitt knä, igen. men denna gång en större operation i knät. medan han opeterade sig så gick patrics pappa och jag runt och kikade i butiker. jag hittade en ny yoga matta, köpte en ny varm flees, samt en ny oljeljuslampa eller vad det nu heter. när jag kom hem så var det bara att byta om och gåspringa till gymmet för att hålla afro, det var superkul. och efter passet så fick jag min tröja och t-shirt. sitter som en smäck! haha.. trivs superbra hos MT's!
och på fredag ska jag åka på en jobbintevju så det ska bli spännande. 
 
 
patrics pappa och jag var in på djuraffären. såg min favoritfisk; nemo
 
här kommer en kik på de nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0