Helgen i bilder

 

Min helg

I fredags så vart det grötfrukost, stan och lunch med jp. sen vart det förberedelser hela eftermiddagen till 80 minus 1 årsfesten. massor av lekar och ballonger. (bilder från den kvällen kommer). på lördagen var det bara att stiga ur sängen vid7.00 för att cykla in till stan för att städa med jp.. sen vart det 35årkalas för hela slanten, tacos blev vi bjudna på och fika, fick även träffa mina kusiner från gävle som man inte träffat på evigheter känns det som, riktiga tokkusiner, myror i brallorna hela tiden. efter kalaset blev det ett besök i nordanö sen hem och ha myskväll med patric. söndagen likaså, stiga upp kl7.00 för att städa på stan, jag sprang även 1.5km och så blev det en promenad på 1.5km, skön start på dagen, springtur, städa, promenad. när jag kom hem var det bara att hoppa in i duschen och sen göra sig iordning för att åka till ikea, men först blev det frukost hos matte, sen bar det av, först runt i avesta för att hämta och fixa grejer sen västerås/ikea.

handlade en hel det faktiskt.

  • hyllor, 4st
  • nya lakan/påslakan, 2st
  • ny tvbänk, (säljer nu min gamla!!)
  • handduk (till köket), 1st
  • toamatta, 1st
  • filt, 1st
  • överkast, 1st
  • lite julljus, 9st
  • förvaringslådor, 2st
  • ramar, 4st
  • kattlåda (inte på ikea)
  • kattkoppel (inte på ikea)
  • Matskålar (inte på ikea)
tror det var allt, minns inte riktigt allt :) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0