23 november

hejsvejs! idag är det tisdag och dagen har gått med en rasande fart. när jag slutar jobbet blir det dagt för ett mage och rygg pass. jenny är sjuk så håller hennes pass. efter passet ska jag hem och laga mat sen kanske jag tar en promenad och kikar på hockey, vi får se vad klockan blir. imorse gjorde jag gofrukost och sen blev det en springtur på exakt 3.48km. har runkeeper som jag använder som gps så jag ser hur länge jag är ute och hur långt jag hållt på. superbra! när jag kom hem från springturen stretchade jag lite lätt sen gick jag upp och körde styrketräning, blev magen, rygg och triceps. skönt! men nu laddar jag inför ett mage&rygg pass.
Ha en bra dag!
 
en bild från egypten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0