22 oktober

Hallåå!! Nu är det en nystart på denna vecka, börjar med att cykla till jobbet denna måndag. Började kl8.00 och slutar 15.00. Är helt trött i mitt huvud, har haft städhelg med jp på stan och då måste man städa innan kl8.00 ujuj, idag var det segt att kliva ur sängen, efter tidig springtur och promenad på söndagsmorgonen och sen ikeabesök hela dagen.. När jag slutar jobbet ska jag hem, vila, rensa lägenheten.. Patric och jag har börjat ett projekt i lägenheten så det är rörigt exakt överallt;) vi ska rensa lägenheten, vi har bara flyttat in och ställt grejer här och där, så nu ska det bli ordning och reda till slut:) igår på Ikea köpte vi massor med bra saker! Najs!
Men nu till idag, ikväll har jag även ett pass också, och passet är proppat. Så himla kul!! Tagga träning!
Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0