kämpar sliter svettas.

aloha! idag är det 6 mars och jag har vart ut på en morgonpromenad på ca 40min, sen blev det promenad till jobbet också. ikväll ska jag ha bailapass med fotbollstjejerna, det ska bli sköjjj! imorgon ska jag kanske hem till sivan på frukost, trevligt!:) jo, klant som jag är.. i söndags så skulle jag göra rent mina öron och jag har ett örhängen i tragusen (eller ja, vad det nu heter?!) och när jag var klar så gick jag och la mig och sov, sen igår när jag skulle gå till jobbet så skulle jag sätta i musik i öronen och DÅ märkte jag att mitt örhänge inte var i örat:( jag tänkte, fan också.. det som växer igen så fort när jag bara brukar ta ur det för att ha musik i öronen bara ca2 timmar..
när jag kom till jobbet så försökte jag sätta i ett annan örhänge som jag har i örat men det gick inge bra.. bara började blöda ju:( men senare på dagen så bestämde jag mig! det skulle bannemig i. jag tog örhänget och tröck allt vad jag hade och så plupp så var det igen. happyface!!
okej.. kanske inte den roligaste historian men nu vet ni det iaf:) haha!
ha en toppendag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0