fångad av en stormvind.

tjullulu! promenad till jobbet som vanligt, fast idag blåste det ovanligt mycket alltså.. fick lov att stanna och polera tänderna för dom var så grusiga.. haha, nej men såg nästan ingenting när jag gick för det dammade så mycket. när jag kom till jobbet stod håret typ rakt upp, ha! aja nog om det.
igår vart det bailapass, sen stack jag iväg på plockning med laget och jaaaa, vilket träningspass! puuwh. helt slut när jag kom hem och lukta prutt så fick klä av mig ute på ballkongen. sen blev det en lång skön dusch med massoooor med tvål! en extremt äcklig lukt var det där vi var. BLÄ! efter duschen la jag mig på en gång och somnade som en stock. gick upp runt 8-tiden och åt frukost, somnade i soffan efter frukosten sen blev det bråttom.
idag blir det bailapass med laget sen ska jag iväg och kika på hockey!
ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0