5 mars.

hejåhå, vad tider går! ja denna helg gick med een rasande fart måste jag säga, i fredags blev det träning och sen minns jag inte vad jag gjorde faktiskt:o ha! jo justja jag åkte hem till nordanö och åt mat och bara tog det lugnt! i lörsdags blev det träning sen var jag i hedemora sen till kvällen kom sofia hem till mig en stund, hon kikade på lägenheten och så fick jag lite presenter av henne sen hon var i thailand, fick ett linne och ett armband, jag blev supernöjd och superglad! tack sofia!
sen packade jag ihop lite grejer sen skjutsade sofia hem mig till nordanö, sov där lördag-söndag.
igår (söndag) så var jag i mora hela dagen, var och kollade på vasaloppet, det fick jättebra för pappa min och för hans jobbarkompisar som åkte vasaloppet för första gången. som sagt denna helg gick med en rasande fart.
idag blev det en promenad innan jobbet och till jobbet, skönt! efter jobbet idag så ska jag hem en snabbis och byta om sen är det dags för träning, har bailapass ikväll:) blir en promenad hem efter jobbet och en promenad till träningen, fintä! nu ska jag ut i gymmet och städa lite. hoppas ni haft en bra helg, bilder från min helg kommer.
ha en bra dag!
i söndags var  det strålade väder! superskönt.
denns lilla nalle fick pappa av mig när han kom i mål, haha..ful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0