12 mars.

Tjolloho! idag är det måndag och det är strålande fint väder ute och jag känner mig pigg och glad. idag blev det promenad till jobbet och efter jobbet blir det BAILA sen promenad hem till lägenheten sen hem till nordanö en sväng. denna helg gick med en raaasande fart måste jag säga.. i fredags blev det mys med jp, sen kom felicia&julia hem till mig en sväng sen åkte vi iväg och hälsade på, på en fest. vi dansade och dansade och åter dansade.
i lörsdag hade jag träningsverk i nacken efter all dans, men det blev gymmet och sen iväg och handla present till sivan som skulle ha kalas på eftermiddagen, det blev god smörgåstårta och god fika som vanligt. vi vart kvar där hela kvällen och  kikade på mello, och ja, visst blev det väll ändå rätt låt som vann? elle?
i söndags hade jag tvättstugan från 7.00 så det var bara att ta sig upp och tvätta och samtidigt så blev det även stooorstädning i hela lägenheten, skönt! nu är det fräscht! min älskade patric hjälpte till och var superduktig.  vi vädrade sängen soffan, allt från tak till golv, dammade, satt upp tvn på väggen, och satt upp speglarna, medans jag var på fotbollsmatch så satt patric upp tvn och speglarna och tog även hand om tvätten och städningen, han är bäst! och ja, det var kult med fotbollsmatch. nu ska  jag inte skriva mer, för nu är det dags för jobb. ha en toppendag! :) KRAM
bara en fråga: vem har lagt denna ros i brevlådan i lördags kväll/natt.

jag kom hem från sivan i lördags kväll efter klockan 23-tiden, höll på och pyssla lite med nya "lådor" som jag köpt så hörde jag att det prasslade till vid dörren, men vågade inte gå dit.. haha! men efter ett tag gjorde jag det.
då såg jag rosen, men fick inte ur den ur bervlådan.. den hade fastnat:o
och vågade inte gå utanför dörren, utifall det var någon som skulle lura mig, haha.
sen kom patric hem och då fick han låss rosen. MEN VEM HAR GETT OSS EN ROS??! och var har vi gjort för att förtjäna den? jag och patric, har väl inte gjort något speciellt..? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0