I feel so happy!

Godkväll!
Jag gör ett litet kvällsinlägg från telefonen. Tänkte bara berätta att fotbollsträningen blev inställd ikväll.. jag som var så taggad!! Men det blev iaf ett mage&rygg pass och rörlighet. Efter det så kom jag på att jag kunde köra ett baila-step pass så snart kommer vi igång med ett nytt pass! Det gick superbra idag, så har kommit på steg till två låtar iaf och jag kan dom helt nu. Awesome!! Hoppas ni kommer:)
Mer info om passet kommer när jag gjort klart det:D hihi! Förresten så har jag nog aldrig vart så svettig som jag blev idag när jag övade, svett från knäna, armbågen, hela ansiktet å jaa, i princip så såg det ut som om jag hade duschat;) äcklig jag är va?? Men så ska det va:D ha en trevlig kväll, snart sängen för mig! Pussee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0