4 juni

hallåj! jag måste börja med att säga att den här helgen vart en kaoshelg.. började redan på morgonen på fredagen. gick upp i tid för att jag skulle komma i tid till frissan. när jag kommer utanför dörren ringer de från frissan och säger att dom strukit mig.. så det blev inge ny färg i håret, irriterande. eftersom jag längtat efter att få färga håret och så gick det inte att lösa under dagen heller.. jag skulle vara där kl9.00 och gick upp för 7 på morgonen.
iaf, jag ringde johanna och berättade för henne sen vickan. efter en ca 15-20 minuter ringer johanna och säger att hennes bil inte startar och hon skulle hämta ewwe på tågstationen i västerås. jag ställer upp och skjutsar johanna till västerås så vi kunde hämta ewwe där som fick sitta och vänta i en timme på oss.. stackars!
när vi hämtat ewwe så yrade vi runt i västerås fick nästan bensinstop, körde på fågel påvägen hem.. ujuj!
nu tänker jag inte berätta nå mer! om min kaoshelg! men trevlig var den ändå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0