27 juni

hallåjsan! idag blev det en morgonpromenad, skönt. vädret var helt okej faktiskt efter promenaden gjorde jag mig iordning för jobb, sedan promenad till jobbet. idag ska jag ha ett bailapass kl18.00 efter de så ska jag hem till nordanö och betala de där roliga räkningarna som man hoppar av glädje av.. 
ni anar inte hur mycket jag funderat på en p&l-biljett.. men det blir inget, känner att det inte riktigt är min grej och dessutom så ska jag utomlands också så måste ju spara och så ska jag till stockholm över en helg och bara vara!
sedan kommer det säkert mer aktiviteter över sommaren. annars så ser jag fram emot utomlandsresan SÅ ENORMT mycket!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0