20 juni

Hallåj! började denna dag med en frukost, den bästa måltiden på hela dagen, måste bara påpeka det!
Efter frukosten så blev det en morgonpromenad på 8km, sedan lite egen styrketräning hemma. det satt fint! 
lugn och försiktig träning när man har lite halsont, jag blir så galen att det inte bara försvinner! varför ska det hålla på och spöka hela tiden, känner mig inte sjuk men efter att jag tränat så blir halsen helt konstig och så har jag en irriterande hosta på nätterna så jag inte kan sova nå bra:( aja, nu struntar vi i det, idag ska jag ha baila pass men kommer nog att ställa in det, tyvärr!!! får se lite senare på dagen om jag blivit bättre. vid 18.00 ska jag klippa ewwe och om det inte blir någon baila så blir det en lugn promenad till skogsbo och kika på fotboll! 
ha en bra dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0