träning - tips

Gör det till en vana!
Morgonpromenad
Borsta tänderna gör man varje morgon och kväll, varför inte lägga in en morgonpromenad som vana.
varje morgon en promenad på minst 30min. i rask takt. dagen blir mycket gladare och man kommer igång på ett positivt sätt. man kan även variera morgonpromenaden om man känner för att ta en springtur ist, då det också räcker med 30min. i bra tempo! har du inte någon kvällsaktivitet att göra lägg till en kvällspromenad på ca 60min.
 
 
(men det viktigaste av allt innan du startar din dag ät frukost, det viktigaste målet på heeela dagen, så innan du tar dig ut, ÄT frukost för att få bästa effekt, men smält frukosten innan du tar dig ut. i ca 30-40 min. kan du vänta sen ta dig ut, då är du mycket piggare och du kan träna effektivare ist för att gå med en tom mage).

tips från jessica.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0