5 augusti

Hallåj! Hoppas denna helg har varit bra för er alla. För mig har den vart jättebra, har varit i Stockholm lördag-söndag. Vi åkte tidigt på lördagsmorgonen för att vara i barkaby på förmiddagen och bara gå runt och kika. Vid 15-tiden på var vi framme vid hotellet och checkade in. Sedan tog vi tunnelbanan in till stan och gick runt där ett tag. Var sedan tillbaka vid hotellet igen och gjorde iordning oss för kvällen, vi tog tunnelbanan in till stan igen, sen blev det en sjujäklans promenad måste jag säga!! Herregud jag har nog aldrig gått sådär långt som vi gjorde igår.. Haha! (måste erkänna att vi gick vilse, iaf lite. MEN vi visste och såg vart vi skulle men kom fel..) idag har jag träningsverk i knäveckena, svanken ja å gud vet allt överallt;) haha nej men nästan så! Men annars hade vi det väldigt bra och mysigt. När vi kom hem från Stockholm var det bara att byta om och dra till klockarvallen för att spela match. Ujuj, man ska hinna allt:) Efter matchen åkte Patric och jag till anna och niklas hälsade på bebisen sen var vi hem till patrics mamma och pappa, där spelade jag lite fotboll med Elsa på gården och nu är jag hemma hos mig i nordanö och håller Maja lite sällskap. Ska strax gå och plocka lite vinbär eller om det kanske blir blåbär, vi får se! Ska även laga mat till Patric kommer hem, blir kött. Mmmm! Ha en trevlig söndag:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0