Mobilinlägg: Godmorgon!

Hallåå på er!
Ligger just nu i sängen igen efter att ha blivit väckt av matte (patrics kusin) klockan7 imorse. Patric bjöd han på frukost och sen åkte dom iväg till Stockholm på ufc. Så nu ligger jag i sängen och vet att jag har en hel del att göra idag, så kanske ska röra på flärret. Jag ska hem till nordanö och tvätta, klockan 12 ska jag vara hos Felicia och fixa till frippan för imorgon är det modevisning på g, ska äta lunch med Linda innan hon börjar jobba, hitta på en present, fixa bailan och träna, bjuda felicia på kvällsmat och så ska hon göra lite provuppsättningar och provsminka mig inför morgondagen:) ujuj! En lång dag! Ha en bra dag! (fast det är fredag den 13!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0