it means a lot

igår kom det fram en kund på jobbet och undrade om jag skulle vilja hjälpa henne med sin träning.
-javisst kan jag det. jag sa till henne att jag självklart måste veta mer om henne och vad hon vill få ut av sin träning så att det visar resultat i slutändan. idag kom hon tillbaka och vi hade ett litet möte tillsammans och jag fick läsa igenom hennes brev hon skrivit. jag uppskattar verkligen att folk vill ha min hjälp. jag måste lägga ner mycket tid på att göra detta så att tjejen blir nöjd med detta. när jag läst igenom hennes brev så hade jag såklart frågor till henne, så vi pratade lite och kom överrens om när vi ska starta detta träningskonsept. ska bli spännande.
jag ska vara med under hennes träning och poscha henne så hon orkar det lilla extra och blir taggad för att komma hit. hon verkade väldigt taggad, så jag hoppas att hon och jag kan klara detta tillsammans.
Jätteroligt att hon vill ha min hjälp och jag hoppas att detta kommer gå bra!
men träning är en lång process, det visar inte resultat efter första träningspasset, inte andra heller. men kanske efter första månaden? eller andra månaden? beror helt på hur du lägger upp din träning och hur ofta det tränar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0