25 paril

HEJ! idag är det onsdag å sitter på jobbet med hicka.. har haft två kunder och båda säger att jag ska ta lite vatten och så skrattade dom varje gång jag hickade till. men strunt i det nu. måste ju berätta att inatt så drömde jag en mardröm tror jag det var minns inte riktigt.. så skrek jag jättehögt och jag väckte såklart patric som låg precis berdvid mig. jag tror jag ramlade eller något i drömmen så skrek jag i sömnen. haha! patric frågar: vad håller du på med? jag svarade på en gång: jag drömde med mardröm.. så kramade jag patric och så somnade jag om.
sen på morgonen säger patric: jag trodde grannarna skulle komma ner för att du skrek så högt inatt.
jag: ojsan skrek jag så högt? haha, ja det där med drömmar det förstår jag inte och att jag kunde skrika så högt i sömnen det visste jag inte heller.  ja men nog om det (ett jäkla tjat på mig).
idag har jag hunnit med en morgonpromenad, köpt nya träningsbyxor och så en promenad till jobbet.
efter jobbet idag blir det ett BOX MIX pass med johaho sen ska jag hålla i BAILA efter uppehållet (då jag försökt komma på nytt till BAILAN). efter BAILA ska HEM och bara ta det lugnt laga lite sallad till matlåda imorgon.
och så längtar jag till fredag, för då får jag smörgåstårta hemma hos patric:)) han pappa fyller år.
nu blev det mycket text.. ha en bra dag! pussssee
superskön morgonpw i solen

Kommentarer
Postat av: nathalie

finaste jessican i hela världen!

2012-04-28 @ 00:37:59
URL: http://nathaliesofiadenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0