19 april.

ojOjoj! denna morgon blev hektiskt.. jag gick upp som sagt efter klockan8. för att äta frukost, direkt efter frukosten så tog jag ta i disken.. såg mindre ut än vad det var, shit! det tog mig nästan 1 timme att diska bort allt skitigt, göra rent spisen och torka av bänken. måste ju också säga att den här dagen är inte min dag! jag har otur hela tiden. när jag diskade så spillde jag vatten över hela mig flera gången, var pissblött på golvet och allt gick bara felfelfel. haha!
efter disken så blev det en pw på 2,5km och måste säga att jag när jag kom hem såg det ut som om jag hade tagit en dusch, var sååå svettig! usch. så blev en snabbdusch sen promenad till jobbet:)
imorgon är jag leeedig och åker till IKEA med vickan!
Ha en toppendag! pussse
när jag skulle äta denna kiwifigur efter pwn så var den sååklart inte helt mogen. stenhård:( inte min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0