18 april.

haallå!! idag ringde klockan 7.00 jag gick inte upp då på en gång, låg kvar och drog mig. sen hoppade jag upp ur sängen och tog mig ett glas vatten och sedan gjorde jag mig iordning för att gå hem till johanna och sedan ut på promenad med henne i det helt perfekta vädret! sedan åt vi frukost tillsammans, mh mh mh! så gott var det!
igår var jag på jennys mage & rygg-pass det var riktigt roligt! sedan var jag och johaho kvar på gymmet. johaho övade på sitt box mix-pass och jag övade på de nya baila-danserna. runt halv10 tror jag klockan blev tillochmed, så åkte vi hem från gymmet! :)
ikväll efter jobbet blir det ett box mix-pass med johaho sen ska jag klippa mig också:)
ha en bra dag! :D
det underbara vädret!
den underbara och goda frukosten!
lätt yoghurt
frysta bär som vi värmde
proviva
2 ägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0