lördag 24 september

i lördags så var jag och bossan ner på stan en snabbis, jag köpte mig ett nytt träningsset. jag är supernöjd! och ett par kallingar till putte, som han fick i födelsedagspresent (försenad). efter att vi vart på stan så åkte vi hem och åt lite mat sen tog vi en pw till hockeymatchen. riktigt spännande match vare kan jag säga. efter matchen så väntade vi på putte och så åkte vi med han hem så gjorde jag mig iordning för att åka på kräftskiva och för att fira patrics födelsedag. det var mysigt. efter kräftskivan åkte jag, putte, matte, emil, lisa, häggen och bossan hem till emil, där spelade vi tv-spel. efter tv-spelandet så åkte vi hem och så sov vi, eller vi kikade på film.
hoppas ni hade en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0