full rullee!

idag har det vart full fart hela dagen tycker  jag allt. det blev promenad till jobbet och såklart började det spöregna när jag bara kom ca 100 meter eller något från huset, men hade bråttom så kunde inte vända om så det var bara att gå 6km till jobbet i spöregn.. när jag väl kom fram så var jag jääättetorr, nä inte alls, snarare pissblöt:) haha!
på jobbet så satt jag och frös och kunde inte ha skona på mig för dom var genomblöta.. hm! det "roliga" var att när jag precis kommit in på jobbet och tagit av mig regnjackan så tittar solen fram, kul kul! men jag fick ju uppleva att promenera 6 km i ööösregn hela vägen:)
efter jobbet så kom mamma och hämtade mig vi åkte hem sen böt jag till torra kläder och så stack jag och jossan i väg och städade. jag ska lära henne hur allt går till på ett ställe som jag jobbar på för kan inte ha 4 st jobb, jag mår inte bra av det, stressa fram och tillbaka hela tiden:) så idag var det första gången efter sommaruppehållet och vi fick med oss sivan också, så det gick bra :)
efter att jag vart och städat så skjutsade jag jossan till  sin kompis kasia, sen åkte jag till ica och lämnade tillbaka en film och sen stack jag till gymmet och körde ett pass. igår var jag på också på gymmet, då körde jag ett pass på 2 timmar, helt slut efter det! men alltid lika skönt efteråt.
Nu ska jag pysa ner och slänga mig i soffan innan det är dags för att lägga sig i sängen och sussa, ny dag imorgon och imorgon händer det grejer:)
Ha en bra kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0