20110927

god förmiddag allehoppa! idag låg jag kvar i sängen till klockan 9.30, så drygt att vakna med huvudverk.. så jag låg kvar i sängen ett bra tag, vaknade runt 8.00 som vanligt, har alltid klockan på 8.00:) när jag väl tog mig upp ur sängen så åt jag lite frukost. nu ska jag byta om ta mig ut på en pw, för det är sol och blåser inte alls mycket. jag ska nog ta en promenad runt älvspromenaden. nej nu måste jag ut om jag ska hinna hem och hänga lite tvätt och äta sen till jobbet :)  ojustja, idag efter jobbet så är det knatteskutt och idag ska vi ha gymnastik det ska bli kul! efter knatteskutt så blir det att åka och dansa! ha en trevlig tisdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0