tolfte oktober 2011

tjohejsan allesammans! idag stegade jag ur sängen runt 9-tiden. käka frukost och fick sällskap av lillasyster.  efter frukosten så fick jag ett sms av elin. vi bestämde oss för att åka och dansa! så hoppade i kläder och brummade iväg till gymmet och och dansade. idag gjorde vi klart 2 danser, det här kommer bli kul! ska bli spännande och se hur provomgången kommer att bli, om vårat pass är bra:) hoppas! elin och jag blir då svettiga iaf. efter att vi dansat så åkte jag hem och åt mat gjorde mig iordning för att åka till jobbet. nu sitter jag på jobbet och har precis städa i gymmet. nu ska jag ta lite rast innan jag ska vidare till knatteskutt. efter knatteskutt ska jag åka och dansa, men då är det dans till uppvisning:)
igår hade jag och världens bästa två år tillsammans!
20091011♥

Kommentarer
Postat av: Cross & Feathers

Hej, vi lägger undan den lilla earcuffen till dig!

Har du möjlighet att komma till Handel någon dag nästa vecka? Mvh

2011-10-14 @ 14:42:50
URL: http://crossandfeathers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0