slut för i dag tack för idag..

.. vi ses imorgon ha det så bra! :)
nu är det dags för att hoppa i säng. idag har jag tagit det lugnt, eller det blev en promenad på förmiddagen innan det blev dags för jobb. skulle ha åkt på möte men jag försov mig.. skyller på mamma den här gången, för innan jag somnade så sa mamma att hon skulle väcka mig för jag skulle skjutsa henne till jobbet och när jag ändå skjutsade henne så skulle jag åka på möte. men eftersom mamma inte kom upp och väckte mig så vaknade inte jag.. hm, sov som en stock, eftersom jag jobbade hela helgen så var jag kanske lite trött..? jag brukar vanligtvis vakna när någon håller på nere men mamma måste ha vart extra tyst. eller så sov jag bara himla bra:)
efter jobbet idag så åkte jag hem och tog det lugnt sen åkte jag till haglöfs och kikade dom har VÄRSTA REAN, ska dit imorgon och shoppa lite tänkte jag. iaf, efter att jag vart där en snabbis så hämtade jag mamma på jobbet, vi åkte till öb och jag köpte lite saker till mig själv hii!:) sen skjutsade mamma mig till gymmet jag gymmade och sen kom puttric och hämtade mig, sen duschade jag och så åt vi kvällis. nu ska jag borsta tänderna och sen soova, imorgon är det en ny dag! :)
godnatt alla glaaada!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0