lördag 8 oktober

hallååja! tiden går med en rasande fart, tycker jag allt. idag har jag vart ut på en promenad med elsa och just nu håller jag på och städar på mitt rum, det tråkigaste jag vet!! tar sån himla lång tid, bara för att jag hittar på massa andra saker jag kan göra ist. men nu ska jag gå ut med mina täcken och kuddar och vädra lite sen dammsuga golvet, funderar faktiskt på om jag ska ta fram torken och torka golvet också. det ska jag nog göra, fräscht blir det då och luktar gottis:) ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, har pratat med jenny och sofia, vi är lite sugna på utgång. det är bara vänta och se vad som händer, eller ja, till vi kommer fram till något. jag har fått för mig att jag vill klä ut mig... hm! haha.. nej nu ska jag fortsätta med städningen!
byebye folks, ha en toppenlördag! :)
maskeradfest 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0