7 oktober

idag är det freeedag och jag har ledig helg! skööönt som in i norden, kan jag säga er. efter jobbet idag så ska jag stänna kvar och gymma med mikaela, bossan kanske också kommer. efter gymmet blir det att ta den lugnt, kanske städa undan lite på rummet, slänga ner lite grejer i flyttlådorna som står på mitt golv:) hm, egentligen är inte dagen planerad alls förutom jobb och träning. får se vad som händer senare. nu ska jag iaf dansa lite zumba eller kanske tar jag en promenad med tyngerna eftersom solen börjar sticka fram.  får se.
Ha en toppen fredag! :)

Kommentarer
Postat av: elin

åh tack, det gör jag så gärna! :D har du något planerat? :)

2011-10-08 @ 00:12:46
URL: http://eelinviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0